Zwroty
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dostarczenia produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- W przypadku umowy obejmującej wiele produktów dostarczanych osobno, termin odstąpienia liczony jest od dostawy ostatniego produktu.
Sposób odstąpienia od umowy
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub listownie na adres podany w regulaminie.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem.
Obowiązki Konsumenta przy zwrocie produktu
- Konsument zobowiązany jest odesłać produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a także inne przypadki określone w § 10 regulaminu.
Reklamacje
Zgłaszanie reklamacji
-
- Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru w przypadku wystąpienia wady na podstawie przepisów dotyczących rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamacje można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie sklepu.
Proces reklamacyjny
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli Sprzedawca nie ustosunkuje się w tym terminie, reklamację uważa się za uznaną.
Zwrot towarów w ramach reklamacji
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w regulaminie.