Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

  • Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dostarczenia produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • W przypadku umowy obejmującej wiele produktów dostarczanych osobno, termin odstąpienia liczony jest od dostawy ostatniego produktu.

Sposób odstąpienia od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub listownie na adres podany w regulaminie.

Skutki odstąpienia od umowy

  • W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  • Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem.

Obowiązki Konsumenta przy zwrocie produktu

  • Konsument zobowiązany jest odesłać produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  • Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a także inne przypadki określone w § 10 regulaminu.


Reklamacje

Zgłaszanie reklamacji

    • Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru w przypadku wystąpienia wady na podstawie przepisów dotyczących rękojmi w kodeksie cywilnym.
    • Reklamacje można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie sklepu.

Proces reklamacyjny

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli Sprzedawca nie ustosunkuje się w tym terminie, reklamację uważa się za uznaną.

Zwrot towarów w ramach reklamacji

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w regulaminie.